FAQ

Jak mohu reklamovat nebo vrátit zboží?

Zařízení očistěte a do původního obalu vložte veškeré originální příslušenství. K zásilce nezapomeňte přiložit doklad o koupi a vyplněný reklamační list. Balík zašlete doporučeně na adresu obchodu. Zásilky na dobírku bohužel nepřebíráme, poštovné proplácíme až na základě uznané reklamace. Reklamace můžete vyřídit i osobně v naší kanceláři ve Zlíně.

Odkud pochází produkty, které prodáváte?

Pokud není uvedeno jinak, naše zboží je úplně nové a nepoužité. Je s plnou zárukou a pochází z oficiální české distribuce.

Jak zajišťujete dopravu k zákazníkovi?

Dopravu zboží zajišťujeme pomocí přepravních služby PPL, Zásilkovna a Česká Pošta. Po předchozí domluvě je možný i osobní odběr v naší kanceláři a je zdarma. Jestliže budete potřebovat pomoci se zapojením zařízení, rádi vám pomůžeme. Cena za dopravu kurýrem PPL činí 99,- Kč.